ذکـــــر ِ دلـــــ ...

...دلم مرده... قبول... ای مسیح من.. یک جمعه هم زیارت اهل قبور کن

ذکـــــر ِ دلـــــ ...

...دلم مرده... قبول... ای مسیح من.. یک جمعه هم زیارت اهل قبور کن

ذکـــــر ِ دلـــــ ...

بسم الله الرحمن الرحیم
مثل کویرِ تشونه
و آن کودک ها...
تشنه ی محبتت بودم
به پیروی از عمویت
خلاف عهد نکردم تا به امروز
تا نزدیک چشمه رفتم ها ، اما
راستش
نخوردم
میدانی
"چشمه ی ما بازار بود و تحریم اقتصادی"
قول میدهم آقا....
ننوشم آب...
فکر نکنی تنهایی ها
یا فقط 72 نفر
یا مردم بخاطر اقتصادشان...
نه نه...
آّقا...
اصلا هنوز که تحریم ها زیاد نشده..
آب را هم حتی تحریم کنند
به پیشواییه عمویت
میمانیم
تا آخر این راه میمانیم
تو فقط
غصه نخور
تو فقط دیگر
قسم نده به آبرویت
تو فقط دیگر نگو ناقص...
تو فقط
دست هایت را
مثل علی رضا
روی سر ما هم بکش
بابا....

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

تو اما کفش هایت را آماده کن...

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۴۶ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

این که مثل خواهرت باشم...

این که عکسم را قاب کنی روی دیوار اتاقت....

این که مدام از خاطرات دوران کودکی ام برایم بگویی....

این که سیو کنی مرا با زیباترین کلمه ها....

این که پول های آنچنانی خرج کنی برای خرید کادو ها...

این که مدام با من حرف بزنی و...

 

هیچ میدانی

 

هیچکدام از این ها ارزشی ندارد برایم وقتی

حتی به حرف هایم گوش نمیکنی

وقتی به خودت بها نمیدهی.....

وقتی باور نمیکنی

دختر بودن

قداست دارد...

عشق دارد...

احساس دارد...

احساس خدا را بانو....

 

یادت هست؟

این ها را به تو هم گفته بودم

 

وقتی به خودت بها نمیدهی و باور نمیکنی

حتی ، خودت را...

من میدانم

روزی فرا میرسد که همسرت!! (میتوانم این نام را برایش به کار ببرم؟ چه صدایش میکردی تو! هان! یادم آمد! بابا ! یت) هم به تو بها ندهد

آنروز است

که تو میمانی و قلبی شکسته و ...

تو میمانی و حقی که نمیتوانی هیچ وقت بگیری از بابا ! یت...

چون به قانون بها نداده ای...

نه نه...

ببخشید

چون که...

به خودت بها نداده ای....

 

 

http://azadupload.com/uploads/server-10-91/135818588238351.jpg

 

پ.ن1: دعا میکنم آن روز هیچوقت نیاید...

تو اما کفش هایت را آماده کن...

 

پ.ن2: نوشتم تا شاید حال بدم با نوشتن تسکین یابد...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۳

نظرات  (۸)

۱۳ مرداد ۹۲ ، ۰۶:۰۰ مســـــافر ســـــــــاده دل
آرامش دارد اینجا...
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

همن ک آرام شود حتی یک نفر

از این نوشتن ها

برای من کافیست...

بسم الله الرحمن الرحیم

امام زمان (عج)فرمودند:
اگر طلب مغفرت و آمرزش بعضی شماها برای همدیگر نبود، هرکس روی زمین بود هلاک می گردید، مگر آن شیعیان خاصّی که گفتارشان با کردارشان یکی است.
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

پس از دعاهایتان مارا بی نصیب نگذارید ...:(
سلام
بر شما

بنده امروز،بروزم!!!
دلتان خواست بیایید
بخوانید،نظر بدهید...
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
چشم
حتما خدمت میرسم..
برای این مخاطب خاصتون که می نویسید قضیش رو که دقیق نمی دونم ولی وقتی می خونمشون یه چیز خوب بهم ثابت میشه، اونم دلسوزی غیرقابل وصف شما...
خدا کمکتون کنه
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
خیلی ممنونم که سر زدید و لطف دارید :)
۲۴ تیر ۹۲ ، ۰۱:۴۷ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
خیلی زیبا بود.
امیدوارم حالتون خوب خوب بشه.
درپناه حضرت زهرا


اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خواهر عزیزم
الحمدلله
با دعای شما بهترم...

آمین
آمین
آمین
:)
۲۴ تیر ۹۲ ، ۰۱:۱۶ سـیـد مـحـمــد

اعتراف میکنم زیاد متوجه عمق نوشته نشدم

اما قلمتان استوار... عالی مینویسید

پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام
اعتراف میکنم که
این نوشته را نه ویرایش کردم
نه رویش فکر کردم
نه...
فقط نوشتم
یک سری چیز هایش را هم متاسفانه نتوانستم بنویسم..
اما گمان کنم با مکی فکر یک چیز هایی دستتان میآید :d
از آن دست نوشته هایی ست که باید فکر کرد رویش :))
۲۳ تیر ۹۲ ، ۲۳:۲۲ المرأة الریحانه
نمیدانم چرا
ولی با خواندن این پست "ناخودآگاه"ناراحت شدم :(
انشاالله حالتان خوب شود
لینک حقیر هستید
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خواهر عزیزم
:(
به دعای شما الحمدلله خوب شدم...
راستی
با افتخار شما هم لینک شدید...
  سلام

با فتوکاریکتوری با عنوان از کلید شیخ کلید تا دایره باز دکتر ولایتی بروزم !
منتظر نظرات شما هستم....
فرهنگ پرواز
http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/04/23/fotokarikator1231231231
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">