ذکـــــر ِ دلـــــ ...

...دلم مرده... قبول... ای مسیح من.. یک جمعه هم زیارت اهل قبور کن

ذکـــــر ِ دلـــــ ...

...دلم مرده... قبول... ای مسیح من.. یک جمعه هم زیارت اهل قبور کن

ذکـــــر ِ دلـــــ ...

بسم الله الرحمن الرحیم
مثل کویرِ تشونه
و آن کودک ها...
تشنه ی محبتت بودم
به پیروی از عمویت
خلاف عهد نکردم تا به امروز
تا نزدیک چشمه رفتم ها ، اما
راستش
نخوردم
میدانی
"چشمه ی ما بازار بود و تحریم اقتصادی"
قول میدهم آقا....
ننوشم آب...
فکر نکنی تنهایی ها
یا فقط 72 نفر
یا مردم بخاطر اقتصادشان...
نه نه...
آّقا...
اصلا هنوز که تحریم ها زیاد نشده..
آب را هم حتی تحریم کنند
به پیشواییه عمویت
میمانیم
تا آخر این راه میمانیم
تو فقط
غصه نخور
تو فقط دیگر
قسم نده به آبرویت
تو فقط دیگر نگو ناقص...
تو فقط
دست هایت را
مثل علی رضا
روی سر ما هم بکش
بابا....

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

و گاهی نیز...

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۴۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

شده ام مثل گزارش هواشناسی...

 

کمی تا قسمتی ابری

 

و گاهی نیز

 

بارانیــــــــ....

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۹

نظرات  (۴)

گاهی بلا تکلیفی شیرین است...
 به شیرینی یک انتظار...
به سادگی انتظار باران...

۱۱ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۵۵ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ

سلام

باران هیچگاه تکراری نمیشود هر وقت که بیاید دوست داشتنیستـــــــ

بارانـــــــــــــــــــــــــ  بارانـــــــــــــــــــــ

یا زهرا کربــــــ بلا انشاالله

پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

من
عاشق...

بارانم...

از اسمش هم زندگی میگیرم اصلا....

وای.. ان شاءالله...
۱۰ مرداد ۹۲ ، ۰۷:۲۷ یعقوب کربلا
به روز هستم
ذکر لب تو این چندشب علی علی علی
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

و شاید هم

زهرا(س)
زهرا(س)
زهرا(س)..

قصه ی سیلی و در و دیواری که.. درد پلویی که.. حجابی که... قاتل مولایمان شد:(( :(( :((

:(( :(( :((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">