ذکـــــر ِ دلـــــ ...

...دلم مرده... قبول... ای مسیح من.. یک جمعه هم زیارت اهل قبور کن

ذکـــــر ِ دلـــــ ...

...دلم مرده... قبول... ای مسیح من.. یک جمعه هم زیارت اهل قبور کن

ذکـــــر ِ دلـــــ ...

بسم الله الرحمن الرحیم
مثل کویرِ تشونه
و آن کودک ها...
تشنه ی محبتت بودم
به پیروی از عمویت
خلاف عهد نکردم تا به امروز
تا نزدیک چشمه رفتم ها ، اما
راستش
نخوردم
میدانی
"چشمه ی ما بازار بود و تحریم اقتصادی"
قول میدهم آقا....
ننوشم آب...
فکر نکنی تنهایی ها
یا فقط 72 نفر
یا مردم بخاطر اقتصادشان...
نه نه...
آّقا...
اصلا هنوز که تحریم ها زیاد نشده..
آب را هم حتی تحریم کنند
به پیشواییه عمویت
میمانیم
تا آخر این راه میمانیم
تو فقط
غصه نخور
تو فقط دیگر
قسم نده به آبرویت
تو فقط دیگر نگو ناقص...
تو فقط
دست هایت را
مثل علی رضا
روی سر ما هم بکش
بابا....

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

تشنگی...

سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۲۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

شاید فکر کرده بودند

 

نیزه هم

 

تشنگی میگیرد...

 

که نیزه به خوردش دادند...

 

هان؟

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۲

نظرات  (۵)

۰۷ تیر ۹۳ ، ۰۸:۵۴ خاکی نشین
طیب الله
سلام
کجائید؟ یعنی پیداتون نیست؟
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

یه موقع هایی هس تو زندگی ک انگار.. نوشته هات بوی خاصی داره.. که  میشه واسه خودت اما از اون بدتر موقعی که حتی نتونی بنویسی ک دلت که قلبت حتی قلمتو محرم ندونه رو یه صفحه ی سفید..  فقط نگاه کنی و آروم بگذری..

مدتیه دارم ب همه چی فقط نگاه میکنم و آروم میگذرم...

برام دعا کنید..

اللهم عجل لولیک الفرج...
عاشورا آمد تا...
نقاب از چهره مسلمان نماها بردارد!!!
نمی توانم چیزی بنویسم فقط نگاه میکنم به کلمات...
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

...

فقط نگاه...
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۲۸ المرأة الریحانه
!!!
نمیدونم چی بگم!
تا این حد روضه؟
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">