ذکـــــر ِ دلـــــ ...

...دلم مرده... قبول... ای مسیح من.. یک جمعه هم زیارت اهل قبور کن

ذکـــــر ِ دلـــــ ...

...دلم مرده... قبول... ای مسیح من.. یک جمعه هم زیارت اهل قبور کن

ذکـــــر ِ دلـــــ ...

بسم الله الرحمن الرحیم
مثل کویرِ تشونه
و آن کودک ها...
تشنه ی محبتت بودم
به پیروی از عمویت
خلاف عهد نکردم تا به امروز
تا نزدیک چشمه رفتم ها ، اما
راستش
نخوردم
میدانی
"چشمه ی ما بازار بود و تحریم اقتصادی"
قول میدهم آقا....
ننوشم آب...
فکر نکنی تنهایی ها
یا فقط 72 نفر
یا مردم بخاطر اقتصادشان...
نه نه...
آّقا...
اصلا هنوز که تحریم ها زیاد نشده..
آب را هم حتی تحریم کنند
به پیشواییه عمویت
میمانیم
تا آخر این راه میمانیم
تو فقط
غصه نخور
تو فقط دیگر
قسم نده به آبرویت
تو فقط دیگر نگو ناقص...
تو فقط
دست هایت را
مثل علی رضا
روی سر ما هم بکش
بابا....

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

چندان ز غمت...

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۴۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

دیشب روضه خواند روضه خوان اما دل من بیشتر..  مقتل میرفت فقط...

 

بین در و دیوار میرفت فقط..

 

موقع برگشت بارانی بارید که من اسمش را گذاشتم هدیه ی خدا اشک آسمان و رحمت تمام... محشر است اصلا.. تلفیق اشک چشم و اشک آسمان...

 

بماند که چد و چه نشد زیر آن باران ...

 

بماند که چ حسی بود وقتی چادر خیست را با دست میگرفتی..  بماند که سلام هی حتی مطلع الفجر بود تا سحر...  بماند که قطرات باران چه طور میخوردند روی صورت و ... روضه.. دعا.. فرج.. بماند که آرامش.. قدم زدن وقتی... بماند این ها همه بماند...

 

از روضه ی دیشب جانی نماند برایم.. 

 

کاش میرفت جانم ...اما ...   نرفت.. :(

 

این هم بماند با آن بماند ها برای آقایم...  بروند همه ی حس های خوب برای آقایم...  درد میخواهیم ما..  درد بده خدا..  مصیبت بده خدا...  تا شرمنده ی زینب (س) نباشم این روز ها...  غربت بده خدا..  تا...

 

 

بغض نوشت:

جان دگرم بخش که این جان که تو دیدی

چندان ز غمت خاک به سر ریخت که تن شد...

 

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۰

نظرات  (۱۸)

۲۲ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۴۳ محمد رجا فکری
سخت است به مقصد رسیدن در جاده ای که همه در آن ورود ممنوع می روند... شما حزب اللهی ها هم کار سختی می کنید...خدا قوت... به ما هم سر بزن درباره کارها هم نظر بده خوشحال میشم... www.3noghte.com یاعلی(ع)

۲۰ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۴۳ یعقوب کربلا

سلام
با یک مطلب در مورد
سینما در خدمت هستم..
منتظر نظرتان...
۱۸ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۲۹ سمیه ناصری
من نمیتونم اینقد خوب بنویسم اون چیزی که تو دلم میگذره
اما از خوندن دل نوشته های شما فراوان لذت میبرم
.
سپاس

۱۸ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۰۱ سرباز طلوع

***سلام همسنگری...

اگر دیر آمدم مجروح بودم...اسیر قبض و بسط روح بودم...

از من بپذیر با 4 مطلب...

همچنین عید را تبریک عرض می کنم...***


+ یازهرا(سلام الله علیها)

۱۷ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۱۵ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ

سلام

عید بر شما مبارکــــــــ
یا زهرا کربــــــ بلا انشاالله

پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام خواهر عزیزم

عید شما هم مبارک..
سلام
بروزم...
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۲۵ احساسات نامحسوس
عیدتونـــــــــــــــــــــــــ مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــ
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

عید شما هم پیشاپیش مبارک باشه ان شاءالله..
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۵۹ احساسات نامحسوس
خدایا.....
مرا از خاک ساخته ای یااز شیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
که حتی با شنیدن
نام حسین متلاشی می شومــــــــــ
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

گل میشوم... :(
سلام بزرگوار
بروزم ، با توضیحاتی در رابطه با نام وبلاگم .
حضور شما باعث خوشحالیم میشه .
التماس دعا دارم .
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

چشم..

شما هم مارو از دعای خیرتون محروم نکنید..
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۰۵:۵۴ مســـــافر ســـــــــاده دل
خیلی قشنگ بود..
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۱۶ پرستوی کانال کمیل
سلام 
حضرت رسول خدا در مجالس عروسی زنانه
با حضورتون روشنی و گرما ببخشید
منتظرتون هستم 
یا زهرا(سلام لله علیها)
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

سمعا و طاعتا...
سلام
با افتخار لینک شدید
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

ایضا.. با افتخار:)
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۰۸:۴۰ یعقوب کربلا
20
بروزم
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

ممنون

خدمت خواهیم رسید ان شاءالله..
حسابی خوش گذشته ها
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

:)
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۵۱ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ

سلام خدا قوتـــــــــــ

خیلی قنگ نوشتی رها جون

به دل میشینه حرف هاتــــــــــــ !

خدا کند میان بارانی آسمان و چشمانت ما را نیز دعا کرده باشی!

یا زهرا کربــــــــــــ بلا انشاالله!

پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

تلفیق باران اشک چشم و آسمان ...

محشر است اصلا.. نه؟

دعا گو هستیم همیشه خواهرم...  التماس دعا
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۰۶ یعقوب کربلا
به روز هستم
جان هم شرم دارد تو را ندیده برود...
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

عالــــــــــــــــــــــــی

ممنونم...
بسیار زیبا
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

ممنون..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">