ذکـــــر ِ دلـــــ ...

...دلم مرده... قبول... ای مسیح من.. یک جمعه هم زیارت اهل قبور کن

ذکـــــر ِ دلـــــ ...

...دلم مرده... قبول... ای مسیح من.. یک جمعه هم زیارت اهل قبور کن

ذکـــــر ِ دلـــــ ...

بسم الله الرحمن الرحیم
مثل کویرِ تشونه
و آن کودک ها...
تشنه ی محبتت بودم
به پیروی از عمویت
خلاف عهد نکردم تا به امروز
تا نزدیک چشمه رفتم ها ، اما
راستش
نخوردم
میدانی
"چشمه ی ما بازار بود و تحریم اقتصادی"
قول میدهم آقا....
ننوشم آب...
فکر نکنی تنهایی ها
یا فقط 72 نفر
یا مردم بخاطر اقتصادشان...
نه نه...
آّقا...
اصلا هنوز که تحریم ها زیاد نشده..
آب را هم حتی تحریم کنند
به پیشواییه عمویت
میمانیم
تا آخر این راه میمانیم
تو فقط
غصه نخور
تو فقط دیگر
قسم نده به آبرویت
تو فقط دیگر نگو ناقص...
تو فقط
دست هایت را
مثل علی رضا
روی سر ما هم بکش
بابا....

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

نه؟

سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

قوانین را برهم زده ام من انگار

آخر

رنگ رخساره ی من

 

تنها اسلحه

 

برای مخفی کردن سر درونم است ...

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۲

نظرات  (۱۹)

۱۴ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۵۶ قلمداد ظهور
حاجی دمت گرم...

با حال بود.
سلام
 به روزم وپذیرای شما.
 یا علی
***سلام همسنگری...
در خدمتیم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها)
***سلام همسنگری...
بعد از چندین روز تلاش...
الحمدلله تا نود درصد از کار پیش رفت...
خودم بهش نمره ی خوبی میدم...
بالأخره پس از فعالیت های فرهنگی گسترده در سطح شهرستان و استان...
فعالیت خودش رو شروع کرده...
..در انتظار شما...***
+ یازهرا(سلام الله علیها)
***سلام همسنگری...
از بنده ی کمترین قبول کن...
با سه تا پست بروز شده...
با احترام منتظرم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها)

۰۴ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۳۷ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام خداقوتـــــــ
منتظر آپ جدیدتمـــــــــــ
ولی من آپم شرمنده دیر دعوتت کردم!!
یازهرا کربـــــ بلا انشاالله
سلام 
 با مطلبی درباره  دریا دار بایندر  میزبان شما هستیم..
 یا علی

زندگی مکثی است بین دو سجده

استغفر اللّهی بگو ما باز می گردیم...

سلام
بروزیم
پست شماره23شعری کوتاه و بسیار خواندنی از سید حمیدرضا برقعی از دست ندهید...
یاعلی
این وبلاگ فقط ذکر دل است....
از دل خودم....

نمی شود فقط ذکر خدا باشد...
از خود خدا...
؟
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

از خدا آماده ام دیگر

دلم ک هیچ
تنم
ذهنم
فکرم
عمرم
نفسم
حتی دلم..!

همه از آنه اوست دیگر...

پس وقتی مینویسم برای دلم.. مینویسم در اصل برای او که...


پ.ن:از دقت نظرتان ممنونم...


۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۵۰ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ

سلام  

دست خودم نبود اگرعاشقت شدم
باورنمی کنم! نه؛ مگرعاشقت شدم!؟
سینی به دست رد شدم از نو نهالی ام
در هیئت محل به نظر عاشقت شدم
از سفره های نذری مادر شروع شد
با عکسی از ضریح قمر عاشقت شدم
سینه به سینه عشق تو را ارث برده ام
من از دعای خیر پدر عاشقت شدم
آقا زهیر دیگری امروز آمده
دست مرا بگیرو ببر
عاشقت شدم
خون گریه می کنم ز فراق تو، حق بده
من جای دل ز راه جگر عاشقت شدم
برطالعم نوشته شده «عاشق الحسین»
دست خودم نبود اگر عاشقت شدم

بروزمـــــــــ * السلام علیک یا اباعبدالله *
یازهرا کربــــ بلا انشاالله

  

مدت هاست قوانین را بر هم زده ام ...


ــــــــــــــــــــــ
خدا قوت..

"افتخاری بد"

رنگ رخسار خبر میدهد از سر درون
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۰۶:۳۸ مســـــافر ســـــــــاده دل
مثل همیشه زیبا
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

محبت دارید...
ایّدکم الله بنصره ان شاء الله
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

ایضا ان شاءالله...
سلام علیکم

متشکرم....

اسمعی افهمی....
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

و علیکم سلام..

متشکرم..
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۲۰ سمیه ناصری
رنگ رخساره نشان میدهد از سر درون...من اینو شنیده بودم
یا شایدم اشتباه میکنم نمیدونم
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

بله خواهرم درست شنیدی:

رنگ رخساره خبر میدهد از سر درون...


۲۳ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۳۹ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام
بـوی ِ نـاب ِ بهشـت می دهـد همـهٔ نام های ِ قشـنگ ِتـو

می گذارمشان روی ِ زخــم های ِ د ِ لَ م ..

گفته بودی اَلجَبّـار

یعنی کسی که جُبران می کند همـهٔ شکستگی هایِ د ِ لَ ت را

گفته بودی اَلمُصَـوِّر

یعنی کسی که از نُـو می سازد

همـهٔ آنچه را ویـران شده است درون ِ د ِ لَ ت

گفته بودی الشّافـی

یعنی کسی که شفا می دهد تمـام ِ زخم هایِ عمیق و نا علاج را

هوای ِ دلـم سبک می شود با زمزمـهٔ نام هایِ زیبایت

نَفـَس میـکِشَم در هوایِ مهـربانی هـایِ نابت ...
بروزمــــــ
یازهرا کربــــ بلا انشاالله
اللهم الرزقنا عتبات
اللهم الرزقنا مشهدالرضا
اللهم الرزقنا شهاده فی سبیلک
اللهم الرزقنا .....
خدایا روزیمون کن!
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

عالــــــــــی

خدمت میرسیم.. :)

ان شاءالله...
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۲۲ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام رها جووون
امروز 5 شوال ورود مسلم ابن عقیل به کوفه!!!
دلم خیلی گرفتــــــــه
یاد فیلم مختارنامه افتادم!
میترسم روزیکه مهدی فاطمه میاد ما هم بشیم اهل کوفه!!!
آپات عالیه!!!
ممنون از اون کار آخه خوب مینویسی حیفه با اون 1 کلمه بخوای شان نوشتارتو بیاری پایین!
امیدوارم از  اون کامنت ناراحت نشده باشی!
یازهرا کربـــــــ بلا انشاالله
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام خانومی

راستش اون کلمه رو هم چون خدا دوست نداشت بنده هاش به خودشون نسبت بدن نوشتم دیگه:d  اما خیلی خیلی ممنونم از تشکرت ، ناراحت چیه! خیـــــــــــلی هم خوشحالم کردی...

:( میترسم روزی که مهدی فاطمه میاد ماهم... (این حرفت خیلی درد داشت..)

فعلا که مارو لایق مردم کوفه! هم ندونست که بیاد...

ان شاءالله که ظهورشونو ببینیم و بهشون ثابت کنیم انقدراهم که بنظر میاد بی غیرت نیستیم.. :(  اهل کوفه نیستیم... :(

کربلا ان شاءالله ، :)  مشهدالرضا ان شاءالله(آخ ک چقدر دلم تنگه...)

التماس دعا عزیز دلم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">