ذکـــــر ِ دلـــــ ...

...دلم مرده... قبول... ای مسیح من.. یک جمعه هم زیارت اهل قبور کن

ذکـــــر ِ دلـــــ ...

...دلم مرده... قبول... ای مسیح من.. یک جمعه هم زیارت اهل قبور کن

ذکـــــر ِ دلـــــ ...

بسم الله الرحمن الرحیم
مثل کویرِ تشونه
و آن کودک ها...
تشنه ی محبتت بودم
به پیروی از عمویت
خلاف عهد نکردم تا به امروز
تا نزدیک چشمه رفتم ها ، اما
راستش
نخوردم
میدانی
"چشمه ی ما بازار بود و تحریم اقتصادی"
قول میدهم آقا....
ننوشم آب...
فکر نکنی تنهایی ها
یا فقط 72 نفر
یا مردم بخاطر اقتصادشان...
نه نه...
آّقا...
اصلا هنوز که تحریم ها زیاد نشده..
آب را هم حتی تحریم کنند
به پیشواییه عمویت
میمانیم
تا آخر این راه میمانیم
تو فقط
غصه نخور
تو فقط دیگر
قسم نده به آبرویت
تو فقط دیگر نگو ناقص...
تو فقط
دست هایت را
مثل علی رضا
روی سر ما هم بکش
بابا....

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

آقا...

جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۴۸ ب.ظ

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

وقتی چشمامو میبندم

 

خواب یه ضریح میبینم

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/17260/B/13900623_0417260.jpg

 

 

آروم آروم میام اونجا

 

گوشه ی صحنت میشینم...

 

http://www.uploadax.com/images/64214443430167620638.jpg

 

 

 

کنار پنجره فولاد دنیا انگار زیر پامه

 

انگاری تموم درد زائرای تو تمومه...

 

http://images.khabaronline.ir/Images/news/Larg_Pic/20-5-1391%5CIMAGE634802101009604688.JPG

 

 

پ.ن: دلتنگ نباشی هیچوقت الهی... دلت که تنگ شود...

 

...

..

.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۵

نظرات  (۲۱)

به به چقد عکسای قشنگی....عالی بود
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام خواهر عزیزم..

ممنونم..
سلام

آمدید....

یا علی
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۸ ... خادم الزهرا
سلام

میدونم روسیام
من اگه بی وفام
ولی عشقم اینه
عاشق این آقام

هنوز دو هفته نیست از حرم اقا اومدم اما عجب آقای ست .
چه میکند با دل عاشقش...

آقا جان !
میشه شاهی کنی
منو راهی کنی
چی میشه به منم یه نگاهی کنی

میلاد امام رئوف رو به مادرمون حضرت زهرا (س) و حضرت صاحب الزمان تبریک میگم...

ما گفتیم میریم آروم میشیم
اما حال دلم طوفانی است
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

چی میشه

منـــــــــــو

راهـــــــــــــــــــــی کنی.. :(

:(
هر چند حال و روز زمین و زمان بد است
یک تکه از بهشت در آغوش مشهد است
حتی اگر به آخر خط هم رسیده ای
آنجا برای عشق شروعی مجدد است . . .


سلام
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

بر شما هم مبارک باشه ان شاءالله..
سلام
مثل همیشه دعوتید به....گوهرانه...آفتاب هشتم
 یا علی
سلام دلاور
ممنون از قبول دعوت
باز مهمانید به 
درد دل های امام علی  علیه السلام یا همان شقشقیه


یا علی
 سلام
شما رو به بازدید از وب "شیخ شهید" دعوت میکنم
با نظر های خود کمک کنید تا کار کوچکی برای شناخت این استاد بزرگ انجام شود

با تشکر
.: پرتال شهید متفکر استاد مرتضی مطهری :.
 
  سلام
شما رو به بازدید از وب "شیخ شهید" دعوت میکنم
با نظر های خود کمک کنید تا کار کوچکی برای شناخت این استاد بزرگ انجام شود

با تشکر
.: پرتال شهید متفکر استاد مرتضی مطهری :.
 
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۰۲ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام
بروزم بامطلبی به نام "شاهاپناهم بده "
التماس دعا
یازهرا کربـــــ بلاانشاالله
سلام
میزبان کیلیک هایتان هستم با سومین حرم اهل بیت در ایران...

http://zareh.blog.ir/post/88

 
یا علی
***سلام همسنگری...
از بنده ی کمترین قبول کن...
با چهار پست بروز شده...
این بار هم با احترام منتظرم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها) 
سلام
دعوتید به خوانده ونخوانده ها...


یا علی
اللهم ارزقنا زیاره اهل البیت(ع) فی الدنیا والاخره
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم الرزقنا.. :(
زیبا بود...
اما سعی کنیم یکم پربارتر بنویسیم....کسایی که میخونن یک عبرتی، درسی، نکته ای یاد بگیرن...ان شاء الله...
خدا توفیق بده
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

این فقط روایت یه دلتنگی بود..

چشم..:)
            ""من تو را بیدار ابری پاک و رحمت بار میدارم""
     
          حالا به سویت آمدم با دوصد امید...                      لطفی به من نمایی و هم ضامنم شوی...
        میدانم ای رئوف به من بد نمی کنی...                       آورده ام پناه مرا رد نمی کنی...

***همسنگری...
در حرم امن الهی، حرم حضرت رضا (علیه السلام) دعاگویت هستم...*

+ یازهرا(سلام الله علیها)
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

وااااااای مرســـــــــــــــــــــــــــی..  الهی ..

هم شعرتون محشر یودم هم دعاتون.. مرســــــــــــــــی...
۱۷ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۳۱ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام
نماز یکشنبه ذی القعده
در ماه ذی القعده عملی وارد شده که فضیلت بسیار دارد که بدین شرح است: در یکی از روزهای یکشنبه این ماه غسل کند و وضو بگیرد و چهار رکعت نماز بگذارد (دو نماز دو رکعتی) و در هر رکعت حمد یک مرتبه و اخلاص سه مرتبه و معوذتین (فلق و ناس) را یک مرتبه بخواند پس از نماز هفتاد مرتبه استغفار کند و استغفار را به ذکر شریف «لاحول و لاقوّة الّا بالله العلی العظیم» ختم نماید سپس بگوید «یا عزیز یا غفّار اغفرلی ذنوبی و ذنوب جمیع المؤمنین و المؤمنات فانّه لایغفر الذّنوب الّا انت»
برای این نماز ثواب زیادی ذکر شده از جمله اینکه رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند: هر که این نماز را بجا آورد: توبه اش مقبول، گناهانش آمرزیده شود، دشمنان او در روز قیامت از او راضی شوند، با ایمان بمیرد، دین و ایمانش از وی گرفته نشود؛ قبرش گشاده و نورانی گردد؛ والدینش از او راضی گردند؛ مغفرت شامل حال والدین او و ذریّه او گردد؛ توسعه رزق پیدا کند؛ ملک الموت با او در وقت مردن مدارا کند؛ به آسانی جان دهد و ...
یازهرا کربــــــ بلا انشاالله
سلام
احسنت
خدا قوت
این عید زیبا، میلاد حضرت خواهر بر شما مبارک
یا علی
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

بر شما هم مبارک باد.. البته پساپس..(از همان صیغه های پیشاپیش:) )

التماس دعا..
۱۶ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۱۸ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام

بزرگﮯ مﮯ گفتـــ: کافیستــ انار دلتـــ ترکـــ بخورد
آقایــــــــم
انار دل کـــه هیچ، کل وجــــــودم ترکــــ خورد ولﮯ
امضا نکردﮯ حواله زیارت را

یازهراکربـــــ بلا انشاالله
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

ترک ؟  انقدر باز شده ام ک دانه هایم ریخته روی خاک..  بندم به این شاخه...

:(

...
۱۶ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۱۷ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام
چند وقت است دلم میگیرد
دلم از شوق حرم میگیرد
مثل یک قرن شب تاریک است
دو سه روزی که دلم میگیرد
مثل این است که دارد کم کم
هستی ام رنگ عدم میگیرد
دسته سینه زنی در دل من
نوحه میخواند ودم میگیرد
گریه ام یعنی؛باران بهار!
هم نمیگیرد هم میگیرد
بس که دل تنگی من بسیار است
دلم از وسعت کم میگیرد!
اللهم الرقنا . . . .
یازهرا کربـــــــ بلا انشاالله
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

خواهرم عالی بود..  ممنونم
۱۶ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۱۴ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام
خداقوتــــــــــــــــــ
ولادت حضرت معصومه (س) مبارک
بروزمـــــــــــ
یازهرا کربـــــــ بلا انشاالله
باسلام
دوست دارم ساعت ها به این عکس ها نگاه کنم.....
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

و علیکم سلام...

هعی :(...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">