ذکـــــر ِ دلـــــ ...

...دلم مرده... قبول... ای مسیح من.. یک جمعه هم زیارت اهل قبور کن

ذکـــــر ِ دلـــــ ...

...دلم مرده... قبول... ای مسیح من.. یک جمعه هم زیارت اهل قبور کن

ذکـــــر ِ دلـــــ ...

بسم الله الرحمن الرحیم
مثل کویرِ تشونه
و آن کودک ها...
تشنه ی محبتت بودم
به پیروی از عمویت
خلاف عهد نکردم تا به امروز
تا نزدیک چشمه رفتم ها ، اما
راستش
نخوردم
میدانی
"چشمه ی ما بازار بود و تحریم اقتصادی"
قول میدهم آقا....
ننوشم آب...
فکر نکنی تنهایی ها
یا فقط 72 نفر
یا مردم بخاطر اقتصادشان...
نه نه...
آّقا...
اصلا هنوز که تحریم ها زیاد نشده..
آب را هم حتی تحریم کنند
به پیشواییه عمویت
میمانیم
تا آخر این راه میمانیم
تو فقط
غصه نخور
تو فقط دیگر
قسم نده به آبرویت
تو فقط دیگر نگو ناقص...
تو فقط
دست هایت را
مثل علی رضا
روی سر ما هم بکش
بابا....

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

به گردن نرسیده است..

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۲۶ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

آقـــ ـــ ـــا

نبودنتـــــــــــــــــــــ

به گردنـــ کهــــ هیــچ

بهـــــ لبــــــــــــــــــ   که هیـــــچ

به چشـــــــــــــــــــــــــــــــم هایمـــــــ رسیده است....

 

شاهد هم

این اشکـــــــــــ هــا

 

http://www.askdin.com/gallery/images/514/1_DSC00338.JPG

 

پ.ن: اللهم عجل لولیک الفرج بحق القرآن....

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۲

نظرات  (۸)

۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۰:۳۷ بنده خاکی نشین
هر روز ذکر می گویم؛
تا جوانی باید برای حسین بمیری
.................
مطلب خوب رو باید اشاعه داد
به همین علت لینک تون کردم
راضی نبودید اطلاع بدید حق الناس به گردنم نمونه
یا علی
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
مطلب واسه کپی کردنه حتی بدون ذکر منبع...
این چه حرفیه
با افتخار لینک شدید
با احساس خیلی قشنگی گفتید
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
ممنونم... :)
۲۳ تیر ۹۲ ، ۲۳:۲۸ المرأة الریحانه
ولی...
اینهمه اشک چرا چشم مرا پاک نکرد؟؟!
==
مطلب خیلی زیبایی بود..استفاده کردیم
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

دلم گفت بنویسم و دستم نوشتم
همه ی اینا
می ارزد به این که
شما
استفاده کردید خواهر خوبم....

۲۳ تیر ۹۲ ، ۲۲:۴۹ فائزه سعادتمند
هویزه...
-
کِی اسفند میاد که بریم جنوب؟ :(
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
من هم دلم هوای جنوب کرده
از خدا که پنهان نیست
از شما چه پنهان
بعد از چند سال
چند روز پیش
آن حال خاص آمد سراغم
هوای جنگ کردم اصلا...
و بوی شهادت...

:( :( :(
دیگر شده ام دچار وسواس
بیا
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
بدجور شدم به جمعه
حساس
:(
بیا
....
۲۳ تیر ۹۲ ، ۰۰:۰۲ محرم نینوا
...عمریست گدای دست و پا گیر شدیم...
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
جانا سخن از زبان ما میگویی...
به به..

ممنون
عکس از گلزار شهدای هویزه ست
خیلی جای با معنویتی ست/
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
معنویتش را حس کردم من هم..
ممنونم که گفتید...
۲۲ تیر ۹۲ ، ۲۲:۲۳ یعقوب کربلا
لینک شدید
یاعلی
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

ایضا

علی یار و یاورتون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">