ذکـــــر ِ دلـــــ ...

...دلم مرده... قبول... ای مسیح من.. یک جمعه هم زیارت اهل قبور کن

ذکـــــر ِ دلـــــ ...

...دلم مرده... قبول... ای مسیح من.. یک جمعه هم زیارت اهل قبور کن

ذکـــــر ِ دلـــــ ...

بسم الله الرحمن الرحیم
مثل کویرِ تشونه
و آن کودک ها...
تشنه ی محبتت بودم
به پیروی از عمویت
خلاف عهد نکردم تا به امروز
تا نزدیک چشمه رفتم ها ، اما
راستش
نخوردم
میدانی
"چشمه ی ما بازار بود و تحریم اقتصادی"
قول میدهم آقا....
ننوشم آب...
فکر نکنی تنهایی ها
یا فقط 72 نفر
یا مردم بخاطر اقتصادشان...
نه نه...
آّقا...
اصلا هنوز که تحریم ها زیاد نشده..
آب را هم حتی تحریم کنند
به پیشواییه عمویت
میمانیم
تا آخر این راه میمانیم
تو فقط
غصه نخور
تو فقط دیگر
قسم نده به آبرویت
تو فقط دیگر نگو ناقص...
تو فقط
دست هایت را
مثل علی رضا
روی سر ما هم بکش
بابا....

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

خالصه خالص

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۰۳ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

بخندی و بگویی که

همه از دیدنت فریاد میکشند

بخندی و بگویی:

زیبایی ام خیره کننده شده نه؟

و تو در اصل بخواهی که حجابم را تخریب کنی !!

و من

لبخند بزنم و بگویم

 بعد از دیدن من، خالصه خالص ، محارمم فریاد میزنند که چه تحولی...!

و اینکه

بعد از دیدن تو، خالصه خالص ، محارمت فریاد میزنند که چه تغییری...!

اصلا من

این فریاد ها برایم ، ارزش دارد...

ببین...

هر دو فریادند ها ،

اما

این کجا و آن کجا...

و تو، لبت را بگزی و هی سفسطه کنی و من در دلم قند آب شود که شاید تو هم عاشق این فریاد ها شوی و برگردی...

آخر میدانی بانو

راستش را بخواهی

دلم خیلی به حال این حال و هوایت میسوزد...

....

...

کاش

بر گردی...

 

 

http://s1.picofile.com/file/7840410214/chador.jpg

 

 

لغت نوشت: خالصه خالص یعنی من و تو ، نه من با حجاب و نه تو با آرایش.. خالصه خالص...


پ.ن: ماند روی دلم.. بهش بگویم که.. حجاب زیباست.. زیبایی نیست...

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۰

نظرات  (۵)

با حس خیلی زیبایی می نویسید
تصویری هم که گذاشتید عالی بود
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
ممنونم...

 قال رسولُ اللّهِ صلى الله علیه و آله :

مَن أدرَکَ شَهرَ رَمَضانَ فَلَم یُغفَر لَهُ فَأبعَدَهُ اللهُ

پیامبر خدا صلى الله علیه و آله فرمودند : ھر که ماه رمضان را دریابد و آمرزیده نشود، خداوند او را (از رحمت خود) دور گرداند.

میزان الحکمه، روایت 7456

با سلام خدمت شما وبلاگنویس محترم

مطلب شما با لینک زیر در سایت "نقل قول" در قسمت حرف دل درج گردید:

http://naghleghol.ir/index.php/harfedel-2/972-%D8%AF%D9%84%D9%85-%D8%AE%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%AD%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D9%85%DB%8C%D8%B3%D9%88%D8%B2%D8%AF

با تشکر از مطلب زیبای شما/
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
ممنونم... از حضورتون هم ممنون...
سلام
احسنت باز هم زیبا
خدا اصلاح کند مردان و زنان مان را
انشاالله.
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
ممنونم از حضور گرمتان
به گرد پای نوشته های شما که نمیرسد....
ان شاءالله.. دعای همیشگی رهبرمان و ما..  این نقص را (هرچند کوچک) برطرف کند ان شاءالله...
دلم حیلی به حال این خال وهوایت میسوزد...
حاجی امشب تو ارک میگفت برا گنه کارای خیابونا دعا کنید...
قربون ستاریت و مهربونیت خدا...
واقعاً زیبا نوشتین و کوبنده و خالصانه.
أحسنت.
یا علی
راستی سلام
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
و علیکم سلام
خدا نگه دارد حاجی شما را ان شاءالله
چند هفته پیش رفته بودم مشهد
در نماز جمعه بودیم که امام جمعه فرمودند:  دست هایتان را بالا بیاوردید و بلند آمین بگویید که خدا از بین ببرد این ها را!
راستش هم خنده ام گرفت هم گریه
آخر میدانی
در حرم گفته بود
جایی که همه بودند ، خیلی از این همین ها هم...(همین ها که برای نابودی خودشان باید دست بالا می آوردند را میگویم!)
خواستم بروم یاد آوری کنم که
حرف های رهبرمان را شنیده اید شما؟
که
رهبرمان فرمودند (به خودشان!):
شیخا هر آنچه گفتی هستم ، تو آنچه مینمایی هستی؟ که فرمودند این بنده ی حقیر شاید گناهکار تر باشم که آن ها فقط یک نقص دارند و نقص ظاهر که...
خدا رهبرمان را حفظ کند که زندگیمان فدایش...
و حاجی ولایی شما را نیز هم...

راستی هر کس میبیند این جواب را
خواهــــــــــش میکنم
این را نیز هم ببیند
حتــــــما...

http://www.aparat.com/v/9CtUs

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">