ذکـــــر ِ دلـــــ ...

...دلم مرده... قبول... ای مسیح من.. یک جمعه هم زیارت اهل قبور کن

ذکـــــر ِ دلـــــ ...

...دلم مرده... قبول... ای مسیح من.. یک جمعه هم زیارت اهل قبور کن

ذکـــــر ِ دلـــــ ...

بسم الله الرحمن الرحیم
مثل کویرِ تشونه
و آن کودک ها...
تشنه ی محبتت بودم
به پیروی از عمویت
خلاف عهد نکردم تا به امروز
تا نزدیک چشمه رفتم ها ، اما
راستش
نخوردم
میدانی
"چشمه ی ما بازار بود و تحریم اقتصادی"
قول میدهم آقا....
ننوشم آب...
فکر نکنی تنهایی ها
یا فقط 72 نفر
یا مردم بخاطر اقتصادشان...
نه نه...
آّقا...
اصلا هنوز که تحریم ها زیاد نشده..
آب را هم حتی تحریم کنند
به پیشواییه عمویت
میمانیم
تا آخر این راه میمانیم
تو فقط
غصه نخور
تو فقط دیگر
قسم نده به آبرویت
تو فقط دیگر نگو ناقص...
تو فقط
دست هایت را
مثل علی رضا
روی سر ما هم بکش
بابا....

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

هیچ یادت هست؟


نگاهم کردی
و


...
رفتی
...


دانستم برگشتن که هیچ
دیگر
باهم رفتن هم حتی

در کار نیست


بغض کردم
و گفتم:


به خدا می سپارمت


لبخند زدی
و
گفتی:


مرا از خدا پس خواهی گرفت...
یک روزی...


آری
فهمیدم منظورت را
لابد
"آن روز که بیایم پیش خدا"

 

.....
و اکنون
سالهاست که رفته ای
سالهاست که

تنها مانده ام...

سالهاست که...

ضیافت داریم هر شب

آخر میدانی...

راستش را بخواهی دلم برایت بدجور تنگ شده است...

 

هرشب
دست های خودم که نه
دست های کوکانمان را هم
بالا میگیرم و

با یاد آن شب که مادرم گفت

من هم پیشوای بچه هایمان میشوم و...
میگویم:


اللهم عجل وفاتی سریعا...
 


پ.ن1 :
کاش همه ی کودکان دنیا از آن من بودند تا با دست های همه ی آن ها میخواستم که...

پ.ن2: بغض نوشته ای بود از دیدن حالات همسر یک شهید...

 

پ.ن3:بعضی موزیک ها چقدر میاید با بعضی چیز ها... نه؟

 

دریافت

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۸

نظرات  (۴)

از یاد نمیبرم..
زمستان سری را که..
دستان گرم تو..
میهمان دستان کودکانه ام بود..
میهمان که نه، میزبان گرمی بود..
در میان آن همه سرمای گناه..
تو تنها گرمای وجودم بودی..

و امروز ...
تو را میخواهم ...
چقدر سرد شده است هوای وجودم .......
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
ممنون..
چقدر میامد با این نوشته ام...
و امروز
تو را میخواهم...
چقدر سرد شده است هوای وجودم...
سلام..
ممنون از اینکه به وبلاگ من سر زده بودید
شما با افتخار لینک شدید
در صورت تمایل ما رو با عنوان "غربت" لینک بفرمائید

یاعلی
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
با افتخار
لینک شدید..
ممنونم
فقط میشه گفت انشالله خدا بهشون صبر بده
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
این داستان زاده ی ذهن متوهم خودم بود!
اما از این دردناک تر ها هم در واقعیت متاسفانه هستند:(
میدانی
دلم میخواست درد هایشان را یک روز قرض میگرفتم تا بلند شوند...
بدجوری خم شده اند انگار..:(
۱۸ تیر ۹۲ ، ۲۲:۲۳ یعقوب کربلا
سلام به ما هم سر بزنید
منتظر نظرتان  هستیم..
لطف میکنید رمز رو..؟
راستی لینک!؟
پاسخ:
بس الله الرحمن الرحیم
سلام ، چشم
ارسال شد..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">