ذکـــــر ِ دلـــــ ...

...دلم مرده... قبول... ای مسیح من.. یک جمعه هم زیارت اهل قبور کن

ذکـــــر ِ دلـــــ ...

...دلم مرده... قبول... ای مسیح من.. یک جمعه هم زیارت اهل قبور کن

ذکـــــر ِ دلـــــ ...

بسم الله الرحمن الرحیم
مثل کویرِ تشونه
و آن کودک ها...
تشنه ی محبتت بودم
به پیروی از عمویت
خلاف عهد نکردم تا به امروز
تا نزدیک چشمه رفتم ها ، اما
راستش
نخوردم
میدانی
"چشمه ی ما بازار بود و تحریم اقتصادی"
قول میدهم آقا....
ننوشم آب...
فکر نکنی تنهایی ها
یا فقط 72 نفر
یا مردم بخاطر اقتصادشان...
نه نه...
آّقا...
اصلا هنوز که تحریم ها زیاد نشده..
آب را هم حتی تحریم کنند
به پیشواییه عمویت
میمانیم
تا آخر این راه میمانیم
تو فقط
غصه نخور
تو فقط دیگر
قسم نده به آبرویت
تو فقط دیگر نگو ناقص...
تو فقط
دست هایت را
مثل علی رضا
روی سر ما هم بکش
بابا....

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

صبر

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

یادت هست؟ چقدر ازت خواستم بیا و دستم را بگیر..

اصلا مرا ببر پیش خودت.. جدای این همه بنده ت...

هی گفتی صبر کن صبر کن صبر...

باشد...

حرفی نیست...

اما خدا

وقتی خواستی مرا به زور ببری پیش خودت

تلافی میکنم

هی میگویم

صبر کن صبر کن صبر...

 گله نداد آنچه که عوض داد...

قبول؟

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۷

نظرات  (۵)

جالب بود
می تونه معامله خوبی باشه!
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
آری
فقط نمیدانم
او هم مثل من
چنین صبری دارد
یا
نه!
قابل تامل بود
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
تامل که بله انگار...
تحمل چی؟
تحمل میکند این صبر ها را مثل من؟
...
التماس جواب میدهد اما تهدید...
برعکسش برای انسانها
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
پس که اینطور است :))
دقت کردید
که همیشه
برعکس همه چیز
برای انسان ها
صادق است :D
احسنت
مطالبتان را خواندیم
قلم پر احساسی دارید.
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
پر بغض بهتر نیست؟
قلمم هم البته احساس دارد ها، اما بیشتر بغض...
ممنونم...
معامله ی خوبی است...
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
معامله؟.. آری..
فکر نکرده بودم به این واژه انگار! یادم آوردید.. آری.. معامله میکنم پس..
قبول میکند.. میدانم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">