ذکـــــر ِ دلـــــ ...

...دلم مرده... قبول... ای مسیح من.. یک جمعه هم زیارت اهل قبور کن

ذکـــــر ِ دلـــــ ...

...دلم مرده... قبول... ای مسیح من.. یک جمعه هم زیارت اهل قبور کن

ذکـــــر ِ دلـــــ ...

بسم الله الرحمن الرحیم
مثل کویرِ تشونه
و آن کودک ها...
تشنه ی محبتت بودم
به پیروی از عمویت
خلاف عهد نکردم تا به امروز
تا نزدیک چشمه رفتم ها ، اما
راستش
نخوردم
میدانی
"چشمه ی ما بازار بود و تحریم اقتصادی"
قول میدهم آقا....
ننوشم آب...
فکر نکنی تنهایی ها
یا فقط 72 نفر
یا مردم بخاطر اقتصادشان...
نه نه...
آّقا...
اصلا هنوز که تحریم ها زیاد نشده..
آب را هم حتی تحریم کنند
به پیشواییه عمویت
میمانیم
تا آخر این راه میمانیم
تو فقط
غصه نخور
تو فقط دیگر
قسم نده به آبرویت
تو فقط دیگر نگو ناقص...
تو فقط
دست هایت را
مثل علی رضا
روی سر ما هم بکش
بابا....

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
آخرین نظرات

بعضی وقت ها...

جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۵ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

بعضی وقت هاست که میخواهی بروی از این دنیای فانی...

 

بعضی وقت هاست که دلت از همه چیز میگرد

 

بعضی وقت ها چقدر تنهایی....

 

چقدر ساکت...

 

و منتظر دست خدایت

 

خود خود خودش...

 

که محکم بگیرد و فشار دهد و ببرتت پیش خودش...

 

خود خود خودش...

 

بعضی وقت ها...

 

...

 

http://pic.photo-aks.com/photo/nature/season/autumn/large/best_autumn_leave_wallpaper.jpg

 

 

پ.ن: الان یکی از همان بعضی وقت هاست برای من...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۴

نظرات  (۱۴)

۱۶ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۵۹ علی اصغر بنده خدا
دنیا چقدر کوچک می شود وقتی دل آدم میگیرد...
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

خیلی...
۱۰ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۳۱ طلبه امروزی

سلام

با مطلب " سه مسئله نوین " بروز هستم . بحثی نوین در حوزه احکام دینی . مسائلی از قبیل : 1. حجاب 2. ائمه معصوم 3. نماز مسافر . منتظر نظر یا انتقاد شما هستم .

میان زمین و هوا....آویزان آویزان....خدایا دستت کجاست که مرا ازین حیرانی برهانی....
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

عالــــــــــی

۰۸ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۰۷ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام طاعات و عبادات قبول درگاه حق
خدا قوت
ممنونم از اینکه اومدی
واقعا خوشحالم کردی
این روزها دلم خیلی هوای عتبات کرده
بسم الله روضه شروع میکنه به روضه خوندن!
یازهرا کرب بلا انشاالله
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

خوش بحال صفای دلت خواهرم...

:(
۰۸ مرداد ۹۲ ، ۰۴:۳۴ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام ایام تسلیت
**بروزم**
میشه ایندفعه بیاین؟؟!
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

عذر تقصیر ایضا..
چشم.
شهادت امام علی (ع)بر شما تسلیت


پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

یتیمون..
بر شما هم...
تسلیت..
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۷ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق

ایام تسلیت میگم...
این شبها ما رو از دعای خیرتون محروم نکنید

***بروزم خوشحال میشم بهم سر بزنید***

"""یازهرا کربــــ بلا انشالله"""
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام
عذر تقصیر...

که نتونستم سر بزنم و..

با افتخار لینک شدید..

چشم حتما خدمت میرسیم...:)
...
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

...

و دیگر...

هیچـــــــ ...
سلام
بروزم

۰۵ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۵۳ سـیـد مـحـمــد
رویم نمیشود که بگویم مرا ببخش
با این همه گناه ولیکن خدا ببخش

شاید دلت گرفته ازاین توبه های سست
اینبار چندمین ولی آخر بیا ببخش

ای مهربان عرش نشین ای همیشه خوب
این بنده ی به خاکِ غم افتاده را ببخش

شاید چنان بدم که نمیخواهی ای عزیز!
از جرمهام بگذری ، اما چرا؟ببخش

حالا تو هستی و من و تصمیم آخرت
یا غرق کن درون عذابم...ویا ببخش

کوه گناه خالص و خوبی همه ریا
رویم نمیشود که بگویم مرا ببخش


التماس دعای فرج
۰۵ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۰۵ بیست و چهار
بعضی وقتادوست دارم
وقتی بغضم میگیره خدا بیاد اشکامو پاک کنه و
دستمو بگیره و بگه آدما اذیت میکنن؟؟!!! بیا بریم...
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
دقیقــــــــــــا
دستمو بگیره و بگه آدما اذیتت میکنن؟ بیا ببرمت پیش خودم....

:( :( :(
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۰۴ المرأة الریحانه
...
غم انگیز بود
...
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۲۳ محرم نینوا
همیشه احتیاج داریم
منتهی بعضی وقتها که این نیازو احساس میکنیم سمت خدامیریم
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۵۶ خادم المهدی
گناه رفته در چشمم
خدا دارت فوت می کند
بی دلیل نیست این اشکــ ها...

درپناه خداباشید
به ماهم سری بزنید
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم

بی دلیل
نیست
این
اشکــــــــ ها...
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">